Geometrie Computerizata

Se recomandă ca la momentul schimbării oricărui element din cadrul sistemului de direcţie (bieletă, bucşă, pivot, capăt de bară etc.), sau al sistemului de suspensie (amortizor, arc) să se efectueze geometria roţilor, pentru corectarea eventualelor deficienţe care apar odată cu aceste schimbări.

De asemenea, la înlocuirea anvelopelor se recomandă echilibrarea acestora şi efectuarea geometriei roţilor, ştiut fiind faptul că o anvelopă dezechilibrată conduce nu numai la uzură prematură a acesteia dar antrenează după sine şi uzura elementelor sistemului de direcţie şi suspensie.

Reglarea geometriei sistemului de direcţie la puntea faţă+spate se realizează în conformitate cu valorile prescrise de fabricant.

O dereglare a unuia sau a mai multor unghiuri ale suspensiei are ca rezultate manevrarea imprecisă a autovehiculului, tocirea anvelopelor şi incapacitatea automobilului de a merge rectiliniu.

Unghiurile care se regleaza sunt: unghiul de cădere al roţii, unghiul de convergenţă şi unghiul de înclinare a pivotului fuzetei.

© Copyright 2024 Serviceautomilitari by Devion.ro
0731.000.731 Porneste catre service